0

monitörle hoşbeş

ne zamanın üstüne ışıkları kapadım müzik dinliyor sikik bilgisayarımı kucaklıyorum biramda olsun isterdim lakin klasik aile baskısı :)
biri gelir hayatına sen gibi biri baktığında seni gördüğün biri. bir kucak dolusu hayallerin olur onunla ilklerin, deliliklerin... birlikte bir sürü masallar yazarsınız gerçek olacak dersiniz. bir merdiven yapıp gökyüzüne tırmanmak gibidir onunla hayal kurmak. evden kaçacaksınızdır üniversiteyi kazanacaksınızdır birlikte bir sürü manita yapacak ev tutacaksınızdır sadece götiklerin girebileceği bir bar açacaksınızdır kara kaplı defteriniz vardır içinde şiirleriniz. klasik ergen masalları işte yo değil de aslında bilmiyorum ki nedir aslında
bu aslında öyle bir şeydir ki birlikteyken siz siz değilsinizdir gezegende gezegen değildir. her hafta gittiğiniz istiklal caddesi de istiklal caddesi değildir. asfaltta da yürümezsiniz siz. ne bilim elinde süpürge yerleri süpüren bir çöpçüyken kendini assolist zannedip dans etmek gibi
sonra bir gün gider o sana kendini assolist zannettiren biri. Sen sensindir artık istiklal caddesi de istiklal caddesi. gökyüzüne dayadığınız o merdiven de götüne girecek kazıkların birikimi
sonra birlikte kurduğunuz hayalleri sıra sıra gerçekleştirmeye başlarsın hepsi oluyordur üniversiteyi kazanmışsındır tasarımcı olma aşamasındasındır hayatının aşkıyla tanışmışsındır. lakin hep bir şey eksiktir o bir şey hep eksiktir hep yarımdır
aşık olursun hayallerini yaşarsın sevdiğin adamla iki yılı devirir üniversiteyi kazanırsın lakin bunların hepsini tek başına yaparsın. hepsini sadece kendinle paylaşırsın. elini telefona uzattığında arayıp saatlerce konuşup anlatacak kimse yoktur. o aradığında koşup gelen yatağında oturup olayların dibine köküne kadar konuşup defalarca üstünden geçtiğin kadın yoktur artık karşında.
o biri şimdi evleniyor oysaki ben nedimesi olacaktım onun o evlenirken. ikimizde beyaz giyinecektik. o bensiz evleniyor ben onsuz aşık oluyorum :) umarım oda beni arada düşünüp özlüyor arıyordur. çok bir şey istemiyorum arada özlesin yeter

0 yorum:

Yorum Gönder

Siguiente Anterior Inicio

Haftanın Sözü




Bir Kızılderili der ki; .
Yaşlılar konuşmaya başladığı zaman,
sessiz ol ve dinle!
- (Mohawk Kabilesi)) -