1

Büyümek

Bundan 3 yıl önce falan yazmıştım bu yazıyı şimdi birden öyle aklıma geldi paylaşıyım dedim.
Ayrıca o zamanlar seslendiğim birini şimdilerde tanıyorum sanki:)
Öpüldünüz afiyetli okumalar :)

Yazdığım kelimeler beni beğenmiyor gördüğüm bu yüz bana benzemiyor geçtiğim yollar yürümemi istemiyor insanlar beni sevmiyor… yolda buldum dün cümlelerimi, susuşlarımda terk etti işte beni. Tatlı bir baş ağrısı buldu gene beynimi. Büyümek midir yaşamak, yaşlanmak mıdır savaşmak? Çelişkiler midir yaşamı anlamlı kılan? Elime bir balon tutuştursun hayat gene benim, temizlesin yağmur kirlenen düşüncelerimi, versin melekler saf sevinçlerimi… büyüyen boyum mu sorunlarım mı hiç çözemedim. Neyle nasıl baş edicem hiç bilemedim. Evet ben hiç büyümedim. Oyunda kalsaydı keşke sevişmeler, kirlenen düşlerim miydi siz dokunurken? Oyun olsaydı keşke terk edilmeler. Düştüğüm için yansaydı hep canım, bardak kırdığım için olsaydı azarlarım, annemin cümleleri kadar kalsaydı hep kelime darcığım, keşke hiç tenezzül etmeseydim penceremin ardındaki hayat sana… mevsimim hep ilk baharda kalsaydı. Hadi güneş gülümse gene bana… sorunlarım sadece bardak kırmak olsun, kirlenen yalnızca üstüm-başım olsun, midemi bulandıran tek şey annemin lapaları olsun. Hadi güneş yak ışıklarını kıskandır sana ulaşamayanlarını… hadi masalcı sil baştan yaz gene bu kızı…
                                                                    karalidefter

1 yorum:

Mert

İçinde kendimi buldum ben bu yazının :) Öyle itina ile seçilmiş kelimeler ki, Yaşam isimli bir kitabın arka kapağı gibi...
"keşke hiç tenezzül etmeseydim penceremin ardındaki hayat sana.."

Yorum Gönder

Siguiente Anterior Inicio

Haftanın Sözü




Bir Kızılderili der ki; .
Yaşlılar konuşmaya başladığı zaman,
sessiz ol ve dinle!
- (Mohawk Kabilesi)) -